| jardins du trocadéro. | |
|
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
adm wyliżesz mi stopy?
Liczba postów : 459 Age : 36 Skąd : afaf Nastroj : zawsze zajebisty! Związany/a z : edem łestłikieeem . Registration date : 05/05/2008
| Temat: jardins du trocadéro. Pon 5 Maj - 22:32 | |
| Jak głosi przewodnik, te piękne ogrody zajmują powierzchnię 10 hektarów. W ich centrum znajduje się długi, prostokątny basen, ozdobiony posągami ze złoconego brązu, które najefektowniej wyglądają nocą z racji na oświetlenie fontanny. Dla zainteresowanych i dociekliwych - tutaj znajduje się place de Varsovie. | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: jardins du trocadéro. Pią 9 Maj - 16:51 | |
| szła sobie z delano powolnym krokiem, ponieważ szybko chodzić nie lubiła, a zresztą miała buty na obcasach, sandały takie pogłupawe. - tooo czym się zajmujesz? - zapytała, mrużąc oczy pod wpływem słońca. nieważne, że był tu cień. |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: jardins du trocadéro. Pią 9 Maj - 16:59 | |
| - studiuję. politologię, a ty? - mruknął, rozglądając się, zadowolony raczej, bo nikt go jeszcze tutaj nie przyprowadził. |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: jardins du trocadéro. Pią 9 Maj - 17:02 | |
| - też studiuję, tyle że ekonomię - powiedziała, a oczami wyobraźni ujrzała cały zeszyt od marketingu i te dziwne, dziwne notatki. i nagle się potknęła, przecież musiało wydarzyć się coś ciekawego. |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: jardins du trocadéro. Pią 9 Maj - 17:05 | |
| a on, jak książę edward prawie złapał ją w ostatniej chwili, żeby się nie przewróciła conie, nachylając się nad nią teraz. - w porządku? - zapytał, mrugając nerwowo oczami i to nie był tik xd |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: jardins du trocadéro. Pią 9 Maj - 17:08 | |
| - ehe, wiesz, mam takie dziwne zahwania równowagi czasem, to po babci - mruknęła, nieświadomie trąc stopą o jego kostkę. a gdy sobie uświadomiła, że trze, było już po fakcie. |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: jardins du trocadéro. Pią 9 Maj - 17:13 | |